Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

En liten utflykt

Publicerad 2006-06-19 21:41:43 i Allmänt,

För några helger sedan var vi upp till mitt barndomställe i samband med att min pappa firade sin 70-års dag. Vi tog tillfället i akt att åka och hälsa på en norsk falang av släkten.

Denna norska släkt bor inte alls så långt från oss, fågelvägräknat sett. Knappt en mil ska det vara att gå från där allmän väg slutar. Nu vill inte alltid vägarna gå där vi vill att de ska gå, så den milen till fots blev ca 17 mil enkel väg  i bil.

Efter en kopp kaffe följde jag med min syster och hennes hund ut på promenad. Den här vyn var jag bara tvungen att fotografera!

38080-106

Vid en enslig sjö i Nord-Norge, jag är inte helt säker men jag tyckte mig ana att några Hober byggt bo i en av kullarna vi gick förbi.

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2006-06-23 12:41:13

Glad midsommar fröken!

Postat av: Sussie

Publicerad 2006-06-26 23:06:14

Lite sent att även önska dig en god och glad midsommar! Därför önskar jag dig en trevlig sommar i stället!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela