Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Förvaring

Publicerad 2006-06-16 10:28:16 i Allmänt,

Förvaring, förvaring, förvaring är matrat som alla butiker, inredare och magasin förespråkar. Skapa förvaring har nästintill blivit en klyscha. Men så står man här, har massor av förvaring. Jag vill påstå att det löser ingenting, inte hos mig i alla fall. För att ta ett exempel så har jag en stor badrumsmöbel som i sitt enorma gap sväljer allt från handdukar till alla min flaskor och övriga skönhetsprodukter. Jag borde alltså inte ha något som helst problem med badrummet, jag har ju förvaring!

Det isolerade problemet är att återföra sakerna till sin förvaring. Hur mycket korgar, hyllor och skåp jag än har ändå, ändå, ändå så vägrar sakerna att självmant återgå till sin förvaringsplats. Så vad löser man egentligen för problem med att införskaffa förvaring? Den lösning jag vill se är en förvaring som själv drar åt sig de saker den ska förvara så att jag slipper momentet att återföra mina använda saker!

Ingenjör någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela