Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Uppiggande vas

Publicerad 2006-06-27 18:05:47 i Det lilla hemmet i staden,

Efter att jag i några år nu rätt enkelriktat enbart köpt vita vaser börjar nu det färgade klara glaset kännas roligt och uppiggande.
Salong är en ny serie från IKEA i fina färger, min favorit är den gröna. Fast om den hade funnits i gult så tror jag att det hade blivit mitt val no one!

38080-110
Salong från IKEA  www.ikea.se

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2006-06-29 00:06:16

En skylt i entrén? Hm. Print och media? Infoenheten? Svensk Markservice?

Postat av: Sussie

Publicerad 2006-06-29 07:26:02

Nej, inte något av dem!

Fast det är frågan om vår skylt sitter kvar, vi hade inte så bra saker att sätta upp den med så den kanske har ramlat ned och blivit bortplockad!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela