Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Uppretade hustomtar?

Publicerad 2006-05-11 23:09:35 i Allmänt,

Hur jag än tänker och hur jag än funderar så kan jag inte komma på vad det är vi har gjort som har retat upp hustomtarna så att de har fläckat ned vår vägg något otroligt? För inte kan vi omedvetet ha gjort så här? Även om Sambo nog vill tro att jag gjort detta med flit för att åstadkomma en tidigareläggning av omtapetsering, men hedersord, jag lovar jag har inte fläckat ned väggen, således är jag obefläckad!

Jag ser framför mig hustomtar, för tydligen måste vi ha några tomtar här som har tröttnat på lantlivet och på ålderns höst bestämt sig för att flytta in i en central lägenhet. Så tydligen måste vi ha gjort något som fått dem upprörda så att de hämnas genom att kasta en massa stekflott på väggen, eller så har ett gräl tomtarna mellan spårat ur....

Nåväl, nu ska ni inte tro att jag har tomtar på loften, men det känns väldigt på tapeten just nu!


38080-77

Ny trend fläckiga tapeter? Jag spår att det bli  hett i Umfors omkring år 2015

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela