Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Snart bär det visst av

Publicerad 2006-11-30 22:29:25 i Resor,

Jag har jobbat som en tok i veckan. Två anledningar, dels fakturering dels så åker vi till Paris i morgon. Det är egentligen inte förrän först nu som det har gått upp ett ljus för mig, vi  åker till Paris i morgon! I morgon klockan fem måste jag upp.

Nyss när jag stod i och blåste håret insåg jag,vi åker i morgon och jag har inte den blekaste aning om något. Jag, som hela veckan har stått och deklarerat att jag ä någon sorts form av kontrollmänniska har inte den blekaste suck om ens vad vårt hotell heter. Det ska visst ligga vid operan någonstans, vad jag kan gissa mig till är att det inte bara finns ett hotell där. Nåväl det ligger ett voucher i min handväska så något namn borde finnas där.

Jag har inte heller någon som helst aning om vad vi ska göra under de tre och den halva dagen vi har till vårt förfogande där. Jo, Eiffeltornet och Mona-Lisa lite shopping, äta gott men var?

Fast egentligen, det spelar ingen roll. För erkänningsvis så tycker jag om att bara ge mig i väg så här. Jo, jag har vetat att resan har varit bokad i några månader nu, men jag har inte haft tid att tänka på den och den är här nu.

Nu ska jag försöka komma mig i säng, och inte försöka tänka så mycket på att jag ska flyga i morgon, för jag måste erkänna att jag är lite flygrädd. Så i morgon på en toalett på Arlanda kommer jag att stighelmeraktigt titta mig själv djupt i ögonen med hjälp av spegel och långsamt meditera "Jag kan flyga, jag är inte rädd"

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela