Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Bilen åt upp soffan

Publicerad 2006-09-10 10:16:10 i Allmänt,

Dumma bil, först börjar den gå ofantligt dårlig, sedan står den på verkstad i två och en halv vecka. Så bortskämd som man är med bil kan jag säga att det märks när den är borta. Fast det enda jag egentligen har saknat är möjligheten att storhandla och att kunna spela golf.

Nåväl själva billösheten tärde väl då inte allt för hårt. Men en krävande bil kan kräva stora hål i en inte allt för svulstig plånbok. Jag ser en ny soffa flyga allt längre in i framtiden. Jag kan inte ens ana den vid horisonten längre. Fast tro inte att jag klagar, just nu har jag varit och storhandlat blodpudding för att minska på matkostnader för att kunna överleva det hål som impulsbokningen av Parisresan gav, om jag skunde skita pengar skulle jag definitivt äta laxerande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela