Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Myresjökök POP

Publicerad 2006-09-04 18:17:53 i ,

Myresjökök har lanserat en ny lucka POP som de lovar bara är början på något stort. POP är tänkt att bli ett smycke i ditt kök och jag är beredd att skriva under på det.
POP är en lucka med starkt mönster och tanken är att du kan byta ut en eller fler luckor i ditt kök när du har lust på en liten förnyning. Myresjökök själva liknar det med att hänga upp en ny tavla. Kanske kommer POP-luckan fram till helgen för att sedan bytas bort till en mer normal lucka under vardagen? Eller varför inte jämt året om. Jag ser fram mot lansering av fler fräcka mönster!

Läs mer om POP och andra Myresjökök på deras hemsida

Måste säga att det rycker lite i min vill ha tarm. Luckan nedan följer ju redan linjen i mitt kök så att säga.


38080-131

Bild från www.myresjokok.se

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2006-09-14 00:40:31

Det här bloggade jag också om nyligen, det är en rolig idé faktiskt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela