Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Hur blev det?

Publicerad 2007-02-10 11:47:23 i ,

Köket som vi slet med i sommras har varit klart en stund nu, och så här blev restultatet. Backar ni tillbaka kan ni läsa om hur vi fick fel färg på fogen och fick kratsa ur fogen för att sedan börja om. I Just den stunden var jag omåttligt populär hos min sambo, dock verkar det inte ha gett honom större men för livet.

Tanken var ju att eluttagen skulle ha bytts ut till antracit grå, men så blev det inte... läs tummen ned inlägget.

Nåväl från rosa, romatiskt kakel och laminat till blank svart och granti. Drömmande ser jag att hanttagslöst hade varit ursnyggt....

38080-160

Kommentarer

Postat av: Syster Yster

Publicerad 2007-02-12 14:34:31

Handtagslöst är väl snyggt men tänk när pappsen hälsar på med sina svarta fingrar.... UUUUUJ vilka avtryck det skulle bli ;-)

Postat av: Frida

Publicerad 2007-02-21 22:34:37

Supersnyggt! Verkligen fin (även om din förra kakeldekor var fiffig och fin den med så är det väl inget som slår the real thing)

Postat av: stina

Publicerad 2007-03-13 15:45:53

Snyggt kök. Kram Stina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela