Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Äntligen fredag

Publicerad 2008-04-11 16:59:53 i Allmänt,

Äntligen i mål efter en hektisk vecka som efter trädde ännu en hektisk vecka, och kommande vecka lär inte bli mindre hektisk.  Det är tid för månadsbokslut...

Har nu kommit hem, och sitter och kippar efter andan med ett glas vitt. En favorit på halvflaska Marie d Alscace.
Jag är ensam hemma i helgen. I kväll ska jag och min träningskompis ut och ta igen allt vi har tränat av oss den sista tiden. MIddag på Lottas och sedan får vi se om vi sitter kvar där eller om vi går viare. Det är mest för surrandet som vi går ut, och då spelar det ju egentligen ingen roll var man sitter.

Helgen i övrigt kommer inte att bli så mycket lugnare än veckan. Jag ska jobba i kapp lite, träna och städa.

Kommentarer

Postat av: Patricia

Publicerad 2008-04-11 17:09:10

God eftermiddag! :)
Vill mest önska dig en trevlig fredagskväll!

Kram
// Patricia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela