Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Halv-Norskan

Publicerad 2008-04-11 09:14:25 i Allmänt,

Att ena halvan av mig själv är av norsk härkomst blir jag ibland väldigt påmind om. Efter vaccinationen i går, började jag känna en bula på min arm. Lite smått orolig blev jag, var det en reakton på vaccinet? Nå väl eftersom att jag fortfarande var vid liv så antog jag att det inte var någon större fara. Fast lite synd om mig det tyckte jag allt.
Hela dagen och hela kvällen gick jag och fingrade på min bula genom polotröjans tyg.

Vid kvällens avklädning kom överaskningen... Bulan visade sig vara ett plåster som den illmariga sjuksköterskan klistrat dit utan att jag ens märkte det...

Bulan var med andra ord väldigt lätt att få bort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela