Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

I dag åkte jag dit

Publicerad 2008-04-15 19:20:34 i Allmänt,

Så var den dagen kommen när jag inte lyckades smita undan ytterligare en gång. Sist jag gjorde det var våren 2006. Det har varit så uppenbart att jag undvikit det, därför kommer jag ihåg att sista gången innan i dag var den där soliga dagen 2006 när jag locket djävlades med mig så till den grad att även en securitasvakt fick ge sig.

Men i dag så åkte jag på pumpen så att säga. Jag var tvungen att tanka företaget poolbil innan jag lämnade tillbaka den. Tro, jag försökte slippa undan. Ringde min kollega och sade att jag inte hade tankkortet och inte tänkte lägga ut egna pengar. Men se, tankkortet fanns i bilen redan och mina arguemnt förångades i dielsedimmorna.

Hur har jag då klarat mig undan att tanka bilarna under så lång tid, enkelt men det kräver planering. Se till att maken kör bilen när bensinlampan börjat lysa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela