Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Tokfort?

Publicerad 2008-08-23 17:48:38 i Babblat av Sussie,

Hur gick det här till? Som jag kan tänka mig att det liknar en tonårsdebut är det redan över? Jag var aldrig ens med egentligen om att det hade börjat? Jag trodde att det hela var förspelen och känner mig nu snuvad på konfekten och festen. Jag hann aldrig riktigt få upp känslan den här gången.

Är det verkligen så att OS är alldeles strax över? Vad hände? Var jag med?

Så här när bakljuset snart ska slås på och efterdyningarna rullar in så förstår jag att det trots allt inte är så stor nackdel att vara till hälften norsk. För halva jag har visst haft ett rätt hyffsat OS, om det nu var OS som var eller om det var något annat och OS kommer sedan. Ja, jag vet inte men man måste ju tro på det man ser.



Tusen Takk for OL! Bildet er tatt fra freedigitalphotos

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela