Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Dagen efter

Publicerad 2008-05-11 18:15:45 i Allmänt,

Vi hade middag i går, en riktigt trevlig tillställning. Så trevlig att de enda glas som fanns kvar i "festglas"skåpet var vitvinsglasen och coctailglasen, allt annat hade vi använt. Diskmaskinen behövde köras två gånger.
I dag har man som en direkt konsekvens av gårdagens glasanvändande varit lite seg. Jag glömde att ställa fram chipsen i går, vilket jag i dag när jag friskt mumsade i mig en hel påse inte tyckte var särskilt otur.

Dagens outfit: Urtvättad, hålig collegejacka och grå kjol. Benen är orakade och sminket inte helt borttvättat.


image214

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2008-05-11 23:59:00

Vilket minne man har, jag kom ju ihåg din adress trots gårdagens vätskeintag!

Postat av: Sussi

Publicerad 2008-05-13 18:38:53

Tack för sist! Vilket minne du har!

/Sussie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela