Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Överlevd vecka

Publicerad 2008-05-24 10:55:47 i Babblat av Sussie,

Det har inte blivit så mycket bloggande i veckan, det har varit desto mer jobb.

Idag ska jag bara ha en skön dag. Tänke åka och köpa lite blommor och påbörja sommarens plantering på balkongerna.
Vi käkar sallad som två frenetiska kaniner så jag funderar på att sätta sallad i mina baljor. Jag tror dock inte att det blir några tomater i år. Jag tror att jag har gödslat dem för lite tidigare år vilket har gett dem en ganska tam smak.

Efter att jag pysslat ska jag sätta mig på balkongen med en bok. Tack till inglasningen som gör det möjligt att sitta ute även om sommaren inte riktigt vill ge oss någon värme ännu.


Grönt är skönt, nu börjar sommarsäsongen på balkongen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela