Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Golvad

Publicerad 2008-11-04 20:29:28 i Renovering,

Var ännu en sväng på nya häng stället K-rauta i helgen. Har nu bestämt oss för golvet till 100%. Det blir ett clickgolv i svart/grå ek. Jag tror, men kanske mest hoppas, att detta golv ska ha den perfekta färgsättningen för att dölja smuts...



Golvet, bilden tagen med mobilkameran så återgivningen är väl inte vad som kan kallas för perfekt.


Till och med Simon och Thomas gick svart/vitt i går! Köket de gjorde om i gårdagens program  var bland det snyggaste jag sett dem göra. Att få se det svarta golvet i kontrast mot det vita befäste min tanke om att ha ett svart golv och vita väggar i delar av huset.


Bild från tv3.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela