Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Avdelning kejsarens nya kläder

Publicerad 2008-10-28 19:42:43 i Babblat av Sussie,

Jag hade tänkt skriva ett inlägg om det golv som vi har tänkt lägga i hallen och i stora sovrummet efter flytten. Men eftersom att jag inte hittar en enda bild på golvet så får jag väl vänta med det, tydligen.

Men jag kan visa en bild på vad som väntar, nämligen vintern (åh, vad jag hör många hurrarrop i bakgrunden)


Kall och blåsig nyråsafton på sandstranden i Norrfällsviken

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2008-10-29 22:04:55

Åh underbara Norrfällsviken! Åker hem till Norrland i helgen, längtar verkligen hem nu. Hösten och vintern är vackrare där än i Götet i alla fall, här regnar det bara. Hela tiden.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela