Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Falukorv och fjärrvärme

Publicerad 2008-10-20 19:28:07 i Allmänt,

Upp över ytan och sedan neddyken som en hungrig and. Jag har varit anklagad för att vara fokuserad och allmänt jättetråkig av min kontorssambo. Känns bara så tråkigt att behöva använda klyschan det är mycket nu, när det faktiskt har varit det. Jag sitter med flera projekt både mer privata och andra jobbrelaterade som inte är påbörjade. Det värsta är att de expanderar i antal också, som bananflugor i en gammal fruktkorg. Det är projket av rolig karaktär också. Men som vanligt så måste man äta upp den tråkiga maten för att få en god efterrätt.

Senaste tidens tandagnissel har också börjat ge med sig men även framkallat en viss sorts separationsångest.
Lägenheten har fått köpare även om priserna har sjunkit med minst ett ikea-kök. Dock är det en lättnad att kunna lämna över nyckeln bara dagar efter att vi har fått huset. Hjälp, vi har köpt hus. Renoveringsplanerna ligger för närvarande och gottar till sig som en jäsande bulldeg. Dock får vi se hur det går att få tag på degen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela