Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Operation gillestuga

Publicerad 2008-10-26 11:14:14 i Det lilla hemmet i staden,

Källardrömmen i bastupanel kommer inte att prioriteras först, men kommer definitivt att så småningom få sig en make over. Jag sitter och leker lite med tanken på en "modern gillestuga med touch av sitt ursprung"

Den gröna heltäckningsmatta som i dag ligger på golvet är kvar i arbetshypotesen. Furupanelen på väggarna kommer att målas vita för att bringa ljus in i detta annars så mörkmurriga rum.

Restrerande färger som jag tänker mig är grönt (för att anknyta till golvet) lila och orange.

Något sådant här


Lampa Pikant från Mio


Lite tygtavlor på väggarna



Tyger mod daisy lime, Aviary Chartreuse från Japanease prints och Receiving Line Lime designat av Anna Maria Horner, tygerna kan köpas från Volksfaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela