Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Nu har det hänt igen "katastrofal jobbhändelse"

Publicerad 2008-09-07 15:29:28 i ,

I fredags hände det igen. Någon stal min själ, eller min alternativa själ. Det är andra gången på ett halvår nu, som någon går in på mitt kontor och snor min miniräknare!
Min miniräknare, min livlina, min bästa vän. Kudden under min högra hand, min miniräknare.

En ekonom utan miniräknare är som en basketspelare utan boll.

Vem är så elak att den går och tar min miniräknare? Undra om det är säljadmin-killen, det kan väl inte vara ett elakt sätt att hämnas på mig för att jag brukar råka gömma hans telefoner när han inte är på sitt kontor när jag går dit?

Eller kanske de där ibland penalistiskta transportledarna, som förra veckan lastade vårt kontor fullt med stolar och gömde våra telefoner? Fick de inte nog då? Har de snott min miniräknare? Det skulle i sådana fall vara väldigt  elakt för e"fter stolar på rummet och telefonincidenten" det står ju redan 1-0 till dem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela