Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Vad hände med miniräknaren?

Publicerad 2008-09-10 19:40:11 i ,

Det var med sorg jag gick till jobbet i måndags, inte bara för att det var måndag utan även för att min miniräkare var borta.
Eftersom att saknade var allt för stark blev måndagens första jobb att försöka leta reda på min miniräknare. Så jag slängde i väg bena in till sälj-admin killen. Denna kille kan nog aldrig bli någon pokerstjärna face to face, utan vill han satsa på den karriären är det nog gömd framför skärmen som gäller. Jag behövde bara fråga en gång så  kröpt det fram att det var han stod bakom det.  Kreativiteten att gömma min älskade i en pärm var dock tydligen inte hans utan skulle visst komma från min kontorssambo. Så nu är frågan om hon är den egentliga uppviglaren och han bara är en galjonsfigur forcerad att utföra illgärningen. ELLER om hans ursprungliga ide var så fantasilös att min kontorssambo helt enkelt var tvungen att assistera för att få någon sorts klass  och finess på brottet?

Detta få ni ta hur ni vill, men mina järn är definitivt inte avkylda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela