Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Gräv där du står, eller hos någon annan.

Publicerad 2009-04-05 14:25:23 i Renovering,

Fast vi gick från 75 kvm till 118 kvm*2 så har vi inte införskattat en enda ny möbel till huset! Jag förstår inte var vi hade alla möbler innan för huset känns inte omöblerat? Det kanske inte var så underligt att vi inte kom in i lägenhetens förråd och kom man väl in så kunde det vara lite problematiskt att ta sig ut.

Förra helgen var vi dock upp till fjälls och jag fick äntligen med mig farmors gamla fåtölj som jag kastat långa ögon på tidigare. Den härligt röda färgen poppar upp vår annars ljusa inredning och retrokänslan är skön mot våra andra moderna möbler. Dessutom är den gudomligt skön!

Kommentarer

Postat av: Sussisyrra

Publicerad 2009-04-06 20:35:50

Den fåtöljen är en gåva från familjen Boström, Pite!

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-09-05 14:06:49

Vilken UNDERBAR fotölj!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela