Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

"Måsten"

Publicerad 2009-08-11 19:37:25 i Babblat av Sussie,

Det är bara att inse, jag börjar att bli för gammal för det där med mode. Inför kommande shopping- och plågoresa söderöver så kastade jag mig över expressens artikel om vad som modebloggarna anser är höstens måste. Med lätt fnitter i halsgropen försökte jag föreställa mig sjäv, instapplandes på kontoret i lårhöga pretty woman stövlar, leopardleggins och kavaj med överdiemesionerade axelvaddar. Det är liksom bara inte jag...

Kommentarer

Postat av: Arbetskamrat

Publicerad 2009-08-13 15:33:03

Tycker det lät precis som du =)haha! och för den delen är du lååååångt ifrån gammal =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela