Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Problem

Publicerad 2009-08-06 00:21:23 i Babblat av Sussie,

Nu är jag väldigt uppstudsig och näst intill rabiat. Jag har i en timma nu vägrat att följa min egen order att gå till sängs.
Jag har tjatat, dividerat och och diskuterat, men ändå så går jag inte i säng.

Hela semestern har jag begått kraftigt motstånd mot min egen planering. Jag har inte tränat, vilket kommer att straffa sig på tjejmilen här framöver, jag har inte lärt mig något annat nytt än vad huvudstäderna i Arkansas, Nevada och Montana heter, fast nu har jag glömt bort dem igen.

Jag måste börja lyda mig själv bättre. Nu rycker jag ut strömkabeln till datorn så att jag inte kan fastna här längre.

Vad gör man när man är ouppfostrad mot sig själv?

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2009-08-07 09:18:33

Ha ha den känns igen. Då får man tukta sinnet med en promenad eller träna eller göra något så att kroppen inte kan stå emot tröttheten.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela