Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Strålande sol

Publicerad 2009-08-05 10:24:15 i Babblat av Sussie,

Det lär bli en varm augustidag i dag. Den ska spenderas på golfbanan, det kommer att bli varmt kladdigt och slitsamt. Det där golfspelandet har fått stå tillbaka för jobb och renovering i år så mycket att jag blir smått generad inför uträkningen av  vad varje spelat hål hittils har kostat mig. Med eftersom att jag verkligen spelat uruselt de få gånger jag övat sporten i år så blir kostnaden per slag mer bärbar...

För övrigt är jag på jakt efter en 40-tals fåtölj med gröna blommor. Vi hade en sådan i en stuga på gården förut, men jag tror den åkte till de sälla jaktmarkerna efter ett armstödsbrott. Nu har denna fåtölj etsat sig fast i mitt minne och jag beger mig ut på blocketjakt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela