Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Fy på mig!

Publicerad 2009-12-02 22:35:46 i Tjejplågerimilen,

Nu börjar min kropp att straffa mig för fyra månaders utebliven träning. Ryggont och ischiaskänning. Det sura äpplet har nu tappat en bit och jag har fått börja ta tag i det där med att röra mig ingen. En ny vecka och denna gång befinner jag mig på ännu ett scandichotell, men nu 60 mil norröver motför det jag var på förra veckan. MEd visst motstånd packade jag ned träningskläder i väskan och se faktiskt har det blvit en halvtimma på löpbandet i kväll. I morgon planerar jag lite styrketräning. Nu ska det bli fart på mig igen. Snart kommer ju snön och jag vill jättegärna klara av att åka mer än ett varv runt det 1,3 km korta eljusspåret där jag bor.

Jag är en lat människa jag vet!

Inte riktigt färdig i huset ännu därför får lite mer bilder vänta ytterligare några dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela