Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Del `2

Publicerad 2009-02-01 20:02:38 i Resor,

Sa da har man blivit uppraggad av en man endast ikladd ingenting. Dock tackade jag inte ja, da min mor tyckte att de frisinnade charmoren hade ful snopp. Jag vet dock inte annars om jag ens hade overvagt tanken, jag ar inte sa mycket for nakenspringande i oknen annars heller sa.

I kvall ska jag bestiga scenen har pa hotellet, jag har namligen vunnit dagens tavling av crazy golf, dvs en omgang av chip, en omgang av vansterslag med putter (?) och en omgang med kast mellan benen (!) vet inte om jag ska kanna mig stolt eller kanske lite forfarad over att mina talanger tydligen passar sa har val pa skojtavlingar. Men mor blev stolt i alla fall!

Nu tar pengarna snart slut, men i morgon blir det ridning!

Kommentarer

Postat av: A

Publicerad 2009-02-03 23:02:21

Nämen, så du tackade nej...? Rackarns vilken otur för charmören. ;-)



Lät spännande det där med scenuppträdande. Du fick alltså motta nåt sorts pris då?

Grattis till dina bedrifter!



Här har vi ca -20 på morron och sisådär 10 minus nu.



Hälsa!



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela