Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Överlevde!

Publicerad 2009-02-25 22:41:10 i Babblat av Sussie,

Jag var lite nervös faktiskt, visst inte riktigt innebörden av vad som i kväll skulle komma. Något efter 17:15 i kväll så kom en okänd man och ringde på min dörr. I min naivitet så följde jag med honom, fick ögonbindel och blev inledd i en bil. Innan ögonbindeln kom på fick jag dock se bilen vars profilering gjorde mig trygg. Den var bekant. Inne i bilen satt redan ett offer. När hon började prata hörde jag vem det var och det gjorde mig lugn. En annan i bekantskapskretsen som också har det tvivelaktiga nöjet att fylla äldre nu i mars.

Efter ca en halvtimmas körning i kringelkrokar och löften om att få köra skoter och hundspann stannade så bilen utanför en hudvårdsbutik i stan. Skoteroverallen var onödvändig till min glädje då jag ett tag börjat fundera om inte min klädsel kanske var tunn för en kväll i vinteraktivtetens tecken. Nåväl det visade sig att hudvårsbutikens källare var ett väl utbyggt spa och kvällen har tillbringats i bubbelbadet med bubbel och annat vin. Väldigt trevligt med andra ord!

Nu ska jag somna skönt!

Kommentarer

Postat av: A

Publicerad 2009-03-02 22:16:36

Det låter som en helt perfekt kväll!



/A.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela