Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Snö

Publicerad 2009-02-08 13:56:43 i Babblat av Sussie,

Sedan vi kom hem i onsdags har det snöat stort sett konstant. Bikinin är utbytt mot en stor ansamling vinterkläder och solstolen är utbytt mot snöskyffel. Från brun brun och fräsch till påbyltad valross med snöbjörn.

Nu är det snart alldeles strax dags att bege sig ut igen, beväpna sig med det tunga snöskottningsartelleriet (snöbjörn tillsammans med klena armmuskler) och svettas, för att så småningom se gårdsplanen dreva över igen.  Det är härligt med hus :) Var nog inte så dum idé att säga upp träningskortet i alla fall...


Ut genom fönstret, snart måste de skottas igen...



För en dryg vecka sedan såg jag så här nöjd ut och inte en enda tanke på snöskottning rörde sig i mitt huvud (visst har jag en skön min?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela