Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Äntligen!

Publicerad 2009-07-13 19:32:05 i Babblat av Sussie,

Maken var i dag och inhandlade ett diskret duschdraperi. Lyckan var senare gjord när vi förväntansfullt öppnade förpackningen. Duschdraperiet var nämligen praktiskt införpackat i en liten bärbar påse av samma tyg som draperiet.
Det här löser verkligen alla mina problem. Jag har nämligen länge gått och grunnat på hur jag ska få med mig mitt duschdraperi när som helst jag behagar föra det med mig. Säg den som inte har stått inför problemet att man skulle vilja ta med sig sitt eget duschdraperi när man går bort på fest, åker till kompisarnas stuga eller sover på hotell? Nu har jag tack vare den praktiska lilla påsen en lösning på problemet. Aldrig mer kommer jag att tvunget lämna draperiet när jag åker bort, nu kan det få följa med mig var än jag går...

Duschdraperiet heter Duschy och är inköpt för en spotstyver på Krauta om någon händelsevis skulle väckas av intensivt habegär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela