Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Bild från stöket

Publicerad 2009-07-08 22:17:55 i Renovering av kök,

Efter lite lugnare mellanspel har det så blivit dags att ta tag i sista biten. Socklar har kommit på plats, täcksidor, lite finputs på dåligt målade ytor med akvarellpensel.

I morgon kommer bänkskivorna och med dem diskhon!!! Förstå vilken lyx att återigen få vatten och avlopp i köket efter nästan en månads frånvaro. När IKEA-kvinnan ringde och frågade om jag hade möjlighet att ta i mot bänkskivorna nu på torsdag hoppade jag upp och ned i kontorsstolen och skrek "JA; JA, JA, JA,JAAAAAA".  Jag tror nog att jag blev snäppet under så glad som jag skulle ha blivit om Svenska spel ringde och meddelade att jag prickat in drömvinsten på Lotto.

Fast än bänkskivorna kommer i morgon så är projekt kök långt i från avslutat, nej än återstår

-Sätta upp fläkt som ännu inte levererats
-Måla inplastade fönsterkarmar vilket jävla påfund....
-
Rodda upp glaskivan, kommer nog innan helgen.
-Lista färdigt
-Lista in dörröppningarna
- Finjustera alla lådor (det är då detgrubblasoch ältasöver valet att sätta upp så många lådor)
- Jada, jada,jada många timmar återstår ännu.



För en månad sedan




I renoveringsstöket i kväll

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-07-08 22:54:18

Jisses så läckert det blir! Svart o guld e läckeeert ihop:) Svar: Jada, jag ahr räknat på det och dessutom sluppit årsavgift för tjänsten i och med ett sommarerbjudande:P Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela