Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Fyndat badrumskommod

Publicerad 2009-07-16 11:41:11 i Renovering av badrum,

I samband med att jag var och köpte blandaren till köket såg jag att Comfort här i stan hade utförsäljning av sin möbelutställning inför deras flytt. Mina ögon fastnade på en svart skapelse men prislappen var fortfarande något för hög över min tankebudget. Varför i fridens namn ska badrumsmöbler vara så fasligt dyra? Det är sanslöst egentligen, den här badrumsmöbeln till sitt ursprungliga pris kostnade 60% av hela vårt kök!!! För en 120 cms kommod, ett tvättfat och en spegel, jämfört med två högskåp, 10 bänkskkåp och luckor till köket.

Åkte hem, men kunde inte riktigt släppa tanken. Tillslut visade jag maken en bild på skapelsen och berättade hur mycket den var nedsatt. Det slutade med att vi stod och ryckte på låset klockan åtta på morgonen.  Nu vilar kommoden i gästrummet och inväntar kommande renovering.

Den inhandlade kommoden hjälpte mig också att komma fram till en idé för resten av badrummet så något mer positivt förde den med sig.



Skärmdump från Ballingslöv. Vision nu i mitt gästrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela