Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Söndergråten lyxig söndagseftermiddag.

Publicerad 2009-07-05 19:13:10 i Babblat av Sussie,

Det finns inget bättre än att få tillbringa några timmar totalt bortslukad av en bok. Jag hade lovat mig själv en bok som belöning när köksprojektet var över, men eftersom vi har mellanpaus just nu så kom tillfället till läsning lite snabbare än beräknat.

Jag högg tänderna i Marley och jag av John Gordon, efter många timmars glada skratt och fniss från min läsfåtölj, kom de avslutade kapitlen i hundens liv. Så nu sitter jag här med en slutläst bok och ett söndergråtet ansikte.


Marley och Jag kan köpas på bokus

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela