Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Grrrrrrrrrr

Publicerad 2009-06-15 19:42:18 i Renovering av kök,

Grrrrräddvitt var det inte vi skulle ha utan helt enkelt bara vitt utan någon son helst brytning. Maken var och fick fel färg i dag på lunchen vilket helt vände upp och ned på planeringen för  kvällen. Jag skulle ha måla tsista varvet på taket i dag så att golvet kunde läggas i morgon. För på onsdag börjar köket rulla in och det hade varti typperligt om allt varit på plats redan då.

Så nu sitter jag och jobbar så att jag kan hänga på låset på färgaffären i morgon klockan halv sju, åka hem och måla taket och sedan åka på jobbet.

Snart tror jag att vi byter färgleverantör till Beckers som finns på vartenda byggvaruhus och "nattöppna" coopbygg, även fast jag föredrar färg från caparol så är det bekvämt/näst intill livsnödvändigt att kunna få tag på rätt färg även sent på kvällen. Som månskens-renoverare är just den tillgängligheten ett stort plus i kanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela