Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Vardagslyx!!!

Publicerad 2009-06-01 22:23:11 i Renovering,

Efter över lite över ett halvår i huset med en klen varmvattenberedare så är mitt liv nu näst intill fullkomligt. Förra veckan grävdes vår gräsmatta upp och i dag kopplades fjärrvärmen in i huset. Förutom ett enkelt uppvärmningssystem så innebär det också obegränsat med riktigt hett varmvatten. Den dagliga duschen i den kalla sunkiga källaren fick plötsligt spa-ligt omfång och skapade näst intill en nära himelen upplevelse.

Jag sitter här och är fortfarande härligt varm efter min dusch, vardagslyx i sitt bästa utförande!

Kommentarer

Postat av: Fjällryd

Publicerad 2009-06-02 20:22:21

Jag vill bara gratulera!! En god belöning efter plågsamma löparrundor.. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela