Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Matlös

Publicerad 2009-03-03 21:41:45 i Babblat av Sussie,

I husägandet ingår att ställa ut sopkärlet, på rätt dag, för att få det tömt. På något sätt så brukar jag komma i håg det. Så även i morse. Soppåsen i köket knöts ihop. Klädde på mig hivade upp datorn på ryggen, tog påsen med matlåda i en hand och soppåsen i den andra.

Öppnade dörren till vårt soprum, drog ut kärlet ställde det vid vägen med en sådan där nöjd ego känsla över att man är duktig och kommer i håg något som måste göras. Öppnade garageporten och kastade in datorn i baksätet. Men något fattades, var var påsen med min matlåda?

Så hamnade min nya matlåda med en god lunch i förbränningspannan...

Kommentarer

Postat av: A

Publicerad 2009-03-04 11:17:57

Nämen jösses! Förlåt att jag faktiskt skrattar åt dig. Men det lät så himla roligt. :-D

Hoppas du fick dig en god lunch ändå.



Och du- Grattis idag!



Kramar från oss.



/A.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela