Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Toaletten i källaren

Publicerad 2009-03-05 22:15:56 i Renovering,

Mitt lilla projekt är klart! Jag säger mitt för det är jag som i stort sett gjort allt där inne, vilket jag är lite stolt över. Kanske speciellt när det kommer till att hänga upp saker och ting på väggarna som kräver åverkan av en borr. Inte för att jag inte kan, utan för att det är så bekvämt att lämna över till någon annan. Dock har jag blivit lite inspirerad av min nya idol "Arga snickaren" och insett att jag måste göra saker by my self ibland också, även om det är attans så bekvämt att lämna över..

Så här såg det ut innan.


Rostig element, sunkig plastmatta (aj aj aj i en källare)


Jag gick loss med pensel över allt, på både väggar, tak, element och rör.


Vita väggar och ett rostfritt (!) element.  Notera den läckert röda dörren.


Kakelt är kvarblivet efter vår gamla lägenhet. Blandaren är skönt retro.


Handdukstång (som jag själv satt upp, jag och slagborren mot världen)



Golvet målat i grått.

En enkel och snabb uppfräschning. Det enda som behövdes köpas till var golvfärgen och nytt kakellim och fog. Resten äav materialet är left overs.

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-03-05 23:46:05

Ååå..vad jag blir imponerad av eran renovering. Det blir så fint överallt.

Framför allt så är jag imponerad av den gamla gillestugans förvandling från furu till superläcker.

Riktigt fint alltsammans.



Psss.. lade till dig i bloggen så jag kommer ihåg att kika in lite oftare.



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela