Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Nördvarning

Publicerad 2009-05-25 21:17:59 i Renovering av kök,

I kväll kröp något av mitt sanna jag fram ur anonymiteten. Jag är en nörd, en äkta excel-nörd. Vilket kanske inte är förvånande för någon annan än mig själv.

Insikten uppstod efter framträdande behov av köksplanering. Under de kommande veckorna då förödelse kommer att råda i köksregionen krävs en god planering av arbetsmomentens genomförande (och slutförande). Nu när livet började kännas rätt hårt och vilset tog jag i sann ekonomandra min tillflykt till excel. Efter en stunds duttande och dattande och en svagt lyckorus senare, smällde sanningen till mig med en brasklapp i cell C4, jag är lite smått nördig, men ändock lite smått stolt över min egenkomponerade projektplanering.



Jag har stora förhoppningar om att min roll som projekledare enbart innebär en roll som dirigent...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela