Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Badrum duschdag 2

Publicerad 2009-11-04 18:58:17 i Renovering av badrum,

I går var det dags för duschpremiären i badrummet! Härligt! Dock saknas ännu några detaljer som jag hoppas kommer att bli färdigställda så fort som möjligt.

Men annars visst börjar det bli dags att påbörja piffet?

Min nyttiga vecka går för övrigt utmärkt, dagens middag blev en stor morot och massor av finncrisps med tjocka lager bregott på!




Måste bara få vräka ur mig hur fruktansvärt less jag är på att leva med golvpapp som täcker golv och renoveringsatteraljer överallt. Först målning av i stortsett hela huset, sedan golvläggning, sedan köket och nu badrummet och källaren. Nåja fint blir det ju men jag vill hinna njuta av det är färdigt också innan det ska börja täckas in för nästa projekt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela