Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

En liten intitt

Publicerad 2009-11-26 22:08:15 i Renovering,

Från ett renoverat scandic-rum söder om hemmatrakterna. De traditionella gula väggarna är utbytta i modernt vitt och de tunga skrivbordet i körsbär är ersatt av ett dito ek i ett snitt närmare den tidsperiod vi befinner oss nu. Fåtöljen är av nätt swedesemodell, jag saknar inte chesterfieldvarianten.

Kvällen har självklart ägnats åt ett besök på Ikea. Som boende i ikealöst område är det ett måste att besöka "templet" när tillfälle ges. Det blev dock inga störra inköp i, men det är klart att en hel del fick följa med hem.

Hantverkartiden börjar lida mot sitt slut. Äntligen. VIsst är det trevligt när det händer saker hemmavid, men nu börjar jag bli lite väl trött på övertäckta golv och renoveringsskräp överallt. Nu vill jag städa och komma i ordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela