Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Klassiskt?

Publicerad 2009-09-15 19:17:31 i Babblat av Sussie,

En sak som jag bland annat är beroende av här i livet är Hemnet. Varje dag vitjar jag mit hemnet nät efter nya objekt som en fiskare vitjar sitt nät.

Ibland stannar man verkligen upp av mäklarnas ordvrängerier i beskrivningarna som många gånger är väldigt underhållande.

Vad sägs om denna "Köket, husets hjärta, (ooooooo någon som hört den förut?) är ett klassiskt furukök.
Mitt lilla stilla sinne undrade när ett typiskt furukök från slutet av sjuttiotalet fick epitetet klassiskt?

Fast i och för sig vi kanske är där nu, kanske vi inom bara några år får se nedan stående rader i mäklarnas objekt.

Gillestuga nyrenoverad på klassiskt vis med obehandlade furupaneler och orange heltäckningsmatta. För vem hade trott att någon ens igen, förutom Lady Gaga, skulle ta på sig ett par axelvaddar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela