Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Nu går det fort...

Publicerad 2009-09-21 19:24:37 i Renovering av badrum,

I morse ringde kakelgubben med undran om de kunde få komma och dra i gång våra projekt redan på onsdag. Det ska väl gå bra, saken är väl egentligen den att jag inte har gjort min hemläxa speciellt väl. Så här sitter jag och finjusterar ritningarna (eller dokumenterar ned den på papper för att vara helt ärlig, innan har den bara legat i minnet). Jag ska också erkänna att jag inte heller slutgiltigt har bestämmt kakel och klinker, det är med andra ord dags att göra det NU.

Tejpen på golvet är mina markeringar var allt det nya kommer att vara.


Stökigt badrum anno 1974 som snart kommer att se helt annorlunda ut...


Skön retrolampa som tyvärr är rätt dassig och sliten annars hade den sparats.


Nej ingen brottsplats, bara utmarkering av ny placering för kommod och glasbetongvägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela