Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Sett från bilen!

Publicerad 2009-09-18 15:05:35 i Sett från bilen,

I veckan har jag varit på en liten road tripp söder över. Förutom oron över att jag blivit scandicfierad och känner förvirring över vilket av alla dessa totalt identiska Scandic som jag befinner mig på så har jag även hunnit med en tur till IKEA. För alla av er som bara bor en grisblink bort från närmsta ikea-varuhus kan jag berätta att för en stackars umebo som har 27 mil till templet så ökar pulsen var gång jobbet behöver skicka mig söder över till Norrlands stad nummer två (Sundsvall). Det innbär nämligen en möjlighet till ett ikeabesök. Fast att det i runda svängar kostar en 1200 kr per intitt så är det ändå värt det.


Upp på Höga Kusten bron med en blå ikea-kasse i bagaget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela