Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Lite smått blä bara

Publicerad 2011-04-06 20:18:00 i Babblat av Sussie,

I dag är en sådan där dag, när det bara är lite smått blä. Inte blä på riktigt så där så att man hänger med huvudet och svårmodigt vankar fram genom tillvaron, men inte heller så där tjohoo som när studselistudsstegen är med. Det hade lika gärna kunnat regna, men i stället är det sol och tio grader varmt.
Eftersom att det som ändå är blä så struntar jag i kvällsjobb i kväll och går och sätter mig framför tven tror jag. Fast det är säkert inte något bra där. Fast det finns säkert något halvblä som man kan vila ögonen på.
Så där lite halvdåligt, fast egentligen lite halvbra, inget särskilt egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela