Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Helg i Stockholm

Publicerad 2011-06-09 19:28:44 i Resor,

I maj åkte maken och jag ned till huvudstaden på en trevlig kort weekend. Vädret var med oss, om än lite blåsigt så lyste solen och alla var glada. Middagen intogs på Tegners Gömställe, en riktig liten trevlig och prisvärd pärla på Upplandsgatan.
Drottninggatan, enbart ett kort inhopp på Åhlens för strumbyxeinköp (till mig) blev slutresultatet av helgen. Inte ens Zara vågade jag mig in på.

Scandic Park vid Humlegården stod som värd för vårt boende. Ett riktigt trevligt och välrenoverat hotell!

Vi av-lade ett besök på Naturhistoriska 
Träffade några sköna killar som dock var rätt stora i käften.


Drack lite bubbel och käkade dumle.


Skulle köpa några roliga strumpbyxor, gick helt wild'n' crazy och köpte ett par grå.


Söndagens sol var tvunget att hyllas på vattnet. Prins Carl Philip erbjöd skjuts ut till Drottningholm.

Stadshuset


Drottningholms Slott


Stockholm Water Front




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela