Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Helg till fjälls

Publicerad 2011-06-18 11:15:00 i Babblat av Sussie,

Förra veckan, tillsammans med ryssvärmen,  bar det av till FJällbyn då pappa fyllde 75-år. Försökte mig på ett joggingpass, men i 30 grader gick jag bet trots att jag lite nostalgiskt försökte att enbart hålla mig i skogen på mina gamla ridvägar. Snön hade dragit sig undan rätt bra och det var full sommar nere i dalen, vi promenerade upp på kalfjället i lågskor och shorts, hur härligt som helst och ganska ovanligt för att vara två veckor innan midsommar. Statistiskt sett kommer inte sommaren till FJällbyn förän den 5 juli och förvsinner lika snabbt igen den 5 augusti enligt SMHIS statistik.
Sommarkväll




Träffade även på ett UFO, trevligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela