Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

En liten intitt

Publicerad 2011-10-09 12:33:10 i Allmänt,

Så har hösten kommit, gula löv har lagt sig som en halvprasslig filt över gräsmattan. De senaste veckorna har, trots mycket varma och behagliga höstveckor, en litet sug börjat att intensifieras hos mig. För första gången i mitt liv längtar jag efter snö! Jag håller mina tummar hårt för att vi slipper en lång och uttraden slaskhöst vilken gör mina E4-färder efter norrlandskusten till ett deppressivt tröstlöst mörker. Tänk att ett par längdskidor skulle skapa denna längtan till vinter, jag som alltid försökt att fly från den vill nu till den?
I går blev det en liten promenad kring Bölesholmarna, lite bitande i kinderna men annars ett strålande väder
Umeås "skyline" som snart kommer att fyllas av fler höghuskompisar. Gilla!
Motsatt sida av älven, ett strandat crusingshepp kämpar ned mot vattnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela