Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Nästa projekt

Publicerad 2009-02-22 19:46:44 i Renovering,

Innan vi tar pause från renoveringen igen så har jag ett till projekt som ska renoveras. Den lilla toaletten i källaren. Just är den inte så vidare aptiligt.

Förhoppningsvis tar det här projektet något kortare tid. (eller jag ber, hoppas och önskar att det går relativt enkelt)


Golv och väggar ska målas, sedan har jag kvar några plattor med kakel från det vi satte upp i förra lägenheten det ska få komma upp över tvättstället

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-02-23 14:25:46

Vi har också en liknande toalett på mellersta plan och den målade jag rosa och piffade upp. Snart blir troligen denna toalett dock en garderob/dressingroom, så då börjar vi om igen..hehe. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela